✅ تست سلامت کالا قبل از ارسال تمامی کالاها قبل از ارسال توسط تیم فنی تست شده و سلامت فیزیکی و عملکردی آنها تأیید میشود.
🔄 شرایط مرجوعی کالا: در صورت وجود هر یک از موارد زیر، امکان مرجوعی کالا تا ۷ روز کاری وجود دارد:
مغایرت مشخصات کالا با اطلاعات درجشده در سایت یا ترب
آسیبدیدگی فیزیکی کالا در زمان تحویل (با ارائه عکس و گزارش تحویل)
ایراد فنی یا عدم عملکرد صحیح کالا (در صورت اعلام حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل)
❌ مواردی که شامل مرجوعی نمیشوند:
انصراف از خرید پس از ارسال
آسیبدیدگی ناشی از استفاده نادرست توسط خریدار
باز شدن پلمپ یا نصب نرمافزار توسط خریدار
📦 نحوه ثبت درخواست مرجوعی: در صورت بروز مشکل، لطفاً از طریق واتساپ یا تماس با پشتیبانی، حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، موضوع را اعلام کنید. بررسی و پاسخدهی حداکثر ظرف ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
💰 بازگشت وجه: در صورت تأیید مرجوعی، وجه پرداختی طی ۲ تا ۳ روز کاری به حساب خریدار بازگردانده میشود
لطفاً هنگام دریافت کالا از مامور پست یا تیپاکس، به موارد زیر توجه فرمایید:
🔹 بستهبندی کالا بیمه شده است و در صورت آسیبدیدگی فیزیکی ناشی از حملونقل، مسئولیت جبران خسارت با شرکت حمل است (پست یا تیپاکس).
🔹 اگر بسته دچار ضربه، پارگی، لهشدگی یا آثار آسیب فیزیکی بود، لطفاً از تحویل آن خودداری کنید و موضوع را همان لحظه به مامور تحویل اطلاع دهید تا گزارش رسمی ثبت شود.
🔹 در صورت تحویل بسته آسیبدیده، امکان پیگیری بیمهای و مرجوعی از طرف فروشگاه وجود ندارد.
🔹 پس از تحویل سالم، تا ۷ روز فرصت تست و بررسی فنی دارید و در صورت وجود ایراد، طبق شرایط مرجوعی اقدام خواهد شد.
📞 در صورت مشاهده مشکل، لطفاً بلافاصله با پشتیبانی تماس بگیرید یا از طریق واتساپ اطلاع دهید.